10 oktober 2024 – Lunch en Learn Microsoft Teams & ROGER365.io

Wanneer: Donderdag 10 oktober 2024
Tijdstip: 10.00 – 14.00 uur
Type:      Lunch & Learn op locatie bij Gamma Communications, Krijgsman 12-14, 1186DM Amstelveen

Sinds de introductie van Microsoft Teams in 2016 heeft Teams de manier van werken over de hele wereld veranderd. De groei van het aantal gebruikers is ongekend van 20 miljoen actieve gebruikers per dag eind 2019, naar 250 miljoen gebruikers eind 2021 tot meer dan 320 miljoen maandelijkse gebruikers op dit moment. 

Ruim 17 miljoen gebruikers maken op dit moment pas gebruik van de mogelijkheden om met Microsoft Teams naar buiten te bellen of gesprekken buiten de eigen organisatie te ontvangen. Dit is nu heel eenvoudig in te richten met Operator Connect; de meest eenvoudige en betrouwbare oplossing om klanten eenvoudig, snel en kostenefficiënt op het Gamma netwerk aan te sluiten! Met een compleet productportfolio breidt je daarnaast Microsoft Teams uit met bijvoorbeeld call recording, randapparatuur (faxen / toestellen / intercoms) of klant contact oplossingen.  

Omnichannel contact center in Teams

ROGER365.io is een cloud contact center dat speciaal ontworpen en gecertificeerd is voor Microsoft Teams. Het ROGER365.io contact center ondersteunt jou bij het maken van de volgende stap in klant contact. Wanneer een klant met jou contact zoekt, zorgt ROGER365.io ervoor dat de juiste medewerker hem te woord staat met de juiste informatie. Ongeacht of de klant contact gezocht heeft via telefoon, webchat, WhatsApp of een social media kanaal. 

Voor wie?

Alle partners, de sessie heeft een gedeeltelijke technische en verkoop invalshoek. De sessie is daardoor zowel voor engineers als pre sales medewerkers geschikt. Je maakt kennis met het Microsoft Teams product portfolio van Gamma, maar wordt ook op de hoogte gebracht van het werken met het Microsoft Teams Admin Center  

Resultaat

Na afloop van de training weet je alles over Microsoft Teams, Operator Connect en ROGER365.io : 

  • Je weet welke unieke kansen er op de markt zijn op het gebied Teams; 
  • Je kent de meerwaarde, die je als partner van Gamma kunt bieden op het gebied van Operator Connect en Direct Routing; 
  • Je hebt kennis gemaakt met de Gamma Provisioning en Partner Portal en weet hoe je een portering kunt aanvragen; 
  • Je vindt je weg in het Teams Admin Center: het toevoegen van telefoonnummers, aanmaken van gebruiken, het inrichten van terugval of het regelen van een voice queue zijn hierna gesneden koek voor je; 
  • Je krijgt een introductie in ROGER365.io. Welke meerwaarde heeft een contact center binnen Microsoft Teams? Hoe richt je een callflow in en hoe regel je de rapportage? 

De training wordt als lunch and learn sessie op ons kantoor in Amstelveen gegeven. Na inschrijving volgt uiterlijk 1 week voorafgaand aan de training een uitnodiging. 

Schrijf je hier in