Voordelen van CRM integratie voor juridische en zakelijke dienstverleners
De cliënt centraal stellen vraagt om goede CRM-functionaliteit en om een. 360-graden klantbeeld met gemakkelijke toegang tot de data. Niet alleen toegang tot de contactgegevens voor snelle communicatie, maar ook tot het complete dossier. Daarbij heeft de cliënt heeft zelf ook toegang tot de informatie. Zo kunnen ze gemakkelijk gegevens aan leveren en deze desgewenst aan passen.
Een goed ingebedde CRM draagt bij aan efficiëntere en effectievere advisering dankzij goed beheer van gegevens, en gemakkelijke communicatie met de cliënt.
Verbeterde client ervaring
Wil je direct het juiste dossier bij de hand hebben zonder onnodige vragen te hoeven stellen? Het CRM systeem zorgt voor een persoonlijke ervaring en draagt daarmee direct bij aan een prettige beleving van jullie cliënten.
Kostenbesparing
Weet je als geen ander dat tijd geld is? Bespaar jezelf dan een hoop moeite door communicatie gemakkelijk te automatiseren. Dit kan over meerdere kanalen, zoals telefonie, e-mail, chat en video conferencing.
Veilig en betrouwbaar
Raken er in de massa aan persoonsgegevens en data wel eens belangrijke documenten verloren? Bespaar jezelf dan een hoop stress door alle informatie op te slaan in de cloud. Zo heb je geautomatiseerd en altijd en overal veilig toegang tot contactgegevens, gemaakte afspraken en het dossier.
Veel gebruikte CRM pakketten
Maak het verschil in dienstverlening en maak gebruik van de koppelingen die Gamma biedt met de meest gebruikte CRM pakketten in de juridische en zakelijke dienstverleningzorg, zoals bijvoorbeeld:
- Basenet
- AuditCase
- Faster Forward
- Gripp
- Urios
Voordelen van Gamma in de juridische dienstverlening
Hoge betrouwbaarheid
Wegens het belang van bedrijfskritische communicatie en de zeer hoge mate van betrouwbaarheid van onze systemen kiezen veel bedrijven voor Gamma. Gamma heeft een ISO-certificering en onze data is dubbel of driedubbel uitgevoerd en draait op meerdere locaties in onze datacentra in Amsterdam, Delft en Groningen. De data blijft bovendien in Nederland.
Flexibiliteit
Wij bieden flexibele oplossingen die je naar behoefte kunt uitbreiden en aanpassen. Gamma biedt jouw organisatie maatwerk en maakt het mogelijk om de voordelen van verschillende oplossingen te combineren.
Alles in de Cloud
Cloud computing, Software-as-a-Service en integratie zijn de belangrijke thema’s voor modernisering van communicatie voor juridische en zakelijke dienstverleners. Andere applicaties en CRM pakketten zijn makkelijk te koppelen. Door de koppelingen beschikken dienstverleners over nog meer flexibiliteit voor medewerkers en verbeteren ze de ervaring van de cliënten.
Tijd en kosten efficiënt
Oplossingen van Gamma helpen om de ICT kosten onder controle te houden en zorgen dat medewerkers slimmer communiceren en efficiënter en productiever kunnen zijn.