Communicatie voor juridische dienstverlening

Bij zakelijke dienstverleners, zoals advocaten en accountants, draait het om kennis en tijd. Hoe efficiënter het kennismanagement, hoe effectiever je van meerwaarde kunt zijn voor de cliënt. En hoe sneller je tot goede advisering komen, hoe meer rendement inspanningen en denkwerk opleveren. 

Goede ICT helpt om jouw bedrijfsprocessen en de communicatie met cliënten te stroomlijnen. Zakelijke dienstverlening is uitermate kennisintensief. Zeker aan het begin van het adviestraject is het samenspel tussen cliënt en dienstverlener intens. Daarom is het verstandig om alles zoveel mogelijk te automatiseren, denk hierbij aan tijdregistratie, facturatie, communicatie en afspraken met cliënten. Automatisering, self-service en multichannel zijn begrippen die doordringen in de zakelijke dienstverlening. Onze oplossingen helpen zakelijke en juridische dienstverleners om slimmer te communiceren en efficiënter samen te werken.

Ben jij werkzaam in de juridische dienstverlening en heb je behoefte aan een ICT omgeving waarin je effectief en efficiënt kunt werken en daarmee bijdraagt aan een functionele klantinteractie? Neem dan snel contact met ons op en plan samen met een van onze specialisten en demo in. 

Neem contact met ons op

Meer weten over slimmer werken en effectiever communiceren dankzij onze communicatie-oplossing voor de juridische dienstverlening?

Voordelen van CRM integratie voor juridische en zakelijke dienstverleners

De cliënt centraal stellen vraagt om goede CRM-functionaliteit en om een.  360-graden klantbeeld met gemakkelijke toegang tot de data. Niet alleen toegang tot de contactgegevens voor snelle communicatie, maar ook tot het complete dossier. Daarbij heeft de cliënt heeft zelf ook toegang tot de informatie. Zo kunnen ze gemakkelijk gegevens aan leveren en deze desgewenst aan passen.

Een goed ingebedde CRM draagt bij aan efficiëntere en effectievere advisering dankzij goed beheer van gegevens, en gemakkelijke communicatie met de cliënt. 

Medewerker van advocatenkantoor gebruikt Gamma communicatie

Verbeterde client ervaring

Wil je direct het juiste dossier bij de hand hebben zonder onnodige vragen te hoeven stellen? Het CRM systeem zorgt voor een persoonlijke ervaring en draagt daarmee direct bij aan een prettige beleving van jullie cliënten. 

Medewerkster van advocatenkantoor maakt gebruikt van Gamma communicatie-oplossingen

Kostenbesparing

Weet je als geen ander dat tijd geld is? Bespaar jezelf dan een hoop moeite door communicatie gemakkelijk te automatiseren. Dit kan over meerdere kanalen, zoals telefonie, e-mail, chat en video conferencing.

Betrouwbare communicatie voor juridische dienstverlening

Veilig en betrouwbaar

Raken er in de massa aan persoonsgegevens en data wel eens belangrijke documenten verloren? Bespaar jezelf dan een hoop stress door alle informatie op te slaan in de cloud. Zo heb je geautomatiseerd en altijd en overal veilig toegang tot contactgegevens, gemaakte afspraken en het dossier.

Goede ICT voor het onderwijs is essentieel

Veel gebruikte CRM pakketten

Maak het verschil in dienstverlening en maak gebruik van de koppelingen die Gamma biedt met de meest gebruikte CRM pakketten in de juridische en zakelijke dienstverleningzorg, zoals bijvoorbeeld: 

  • Basenet
  • AuditCase
  • Faster Forward
  • Gripp
  • Urios
Medewerkers van advocatenkantoor communiceren slim en effectief