Contact

Customer Experience

Een uitzonderlijk goede klantervaring is een van de beste manieren om je te onderscheiden van de concurrentie.

Group of ladies socialising

Klanten hebben steeds hogere eisen en de klanttevredenheid is lager dan ooit. Het lijkt er dus op dat het bedrijven niet makkelijk valt om een soepele dienstverlening te bieden. . Wij helpen je om je klantervaring te transformeren.

Bedrijven begrijpen steeds beter waarom de ervaring van klanten zo belangrijk is

Een positieve klantervaring is een van de meest effectieve manieren om je te onderscheiden van de concurrentie. Tevreden klanten zijn trouw en bevelen je aan bij anderen. De kans is groter dat ze bij je blijven en je meer budget toevertrouwen. Klanten hebben steeds hogere eisen en de klanttevredenheid is lager dan ooit. Het lijkt er dus op dat het bedrijven niet makkelijk valt om soepele dienstverlening te bieden.

  • Een slechte klantervaring beperkt groei

    Door een slechte klantervaring kan je bedrijf nieuwe klanten mislopen. Het heeft invloed op je winst en schaadt de reputatie van je bedrijf.

  • Een geweldige klantervaring is meer waard dan een enkele sale

    Een negatieve klantervaring kan een gemiste kans zijn. Ontevreden klanten staan meestal niet open voor upselling of cross-selling van extra producten of diensten. Het is van vitaal belang om tijdens de eerste interactie vertrouwen op te bouwen en de verwachtingen te overstijgen. Een tevreden klant staat sneller open voor andere producten en diensten, wat kan leiden tot een hogere omzet en klantloyaliteit.

  • Het domino-effect van een slechte klantervaring

    Een negatieve klantervaring kan een domino-effect hebben en uiteindelijk je bottom line negatief beïnvloeden. Wanneer een klant een slechte interactie heeft, zal deze zijn frustratie sneller uiten in een vernietigende online beoordeling. Als je focust op het leveren van een uitzonderlijke klantenservice door negatieve beoordelingen te minimaliseren en nieuwe klanten aan te trekken, investeer je in je toekomstige succes.

  • Klantervaring is een concurrentievoordeel

    Ontevreden klanten verdwijnen niet vanzelf. Als je tekortschiet in je dienstverlening, worden ze ideale doelwitten voor je concurrenten. De prioriteit geven aan uitstekende klantenservice stimuleert trouw en zorgt dat je concurrenten je klanten niet kunnen stelen.

Smiling lady on a video call on a laptop

De voordelen van een geweldige CX-infrastructuur

Gemiste oproepen zijn misgelopen kansen. Een goede contactcenter-oplossing is het antwoord. Deze systemen routeren gesprekken efficiënt, laten je ook opnemen als je onderweg bent en geven bellers autonomie met behulp van de opties voor zelfservice. Het is een investering in toegankelijkheid, tevreden klanten en uiteindelijk dus ook meer omzet.
Gefrustreerde klanten die in de wacht staan? Moderne CX-technologie kan je oplossingstijd, ook wel time-to-resolution genoemd, enorm verbeteren. Deze systemen verschaffen agents de kennis en tools die ze nodig hebben om problemen snel op te lossen. Functies zoals kennisbanken, call routing en opties voor zelfservice geven agents meer mogelijkheden en verkorten de wachttijden. Het resultaat? Tevreden klanten en een efficiënter contactcenter.
Een geoptimaliseerde oplossing voor het contactcenter is het geheime wapen waarmee je klanten tevreden maakt met elk contactmoment. Deze systemen stroomlijnen processen, geven agents meer autonomie en bieden opties voor zelfservice. Hiermee wordt voor een naadloze en efficiënte ervaring gezorgd. Van snelle call routing tot goed beschikbare informatie: elke stap is ontworpen om frustratie te minimaliseren en tevredenheid te maximaliseren.
Stel je voor dat je een compleet overzicht hebt van elke interactie met klanten. Een goed CX-platform geeft toegang tot de kracht van een Single Customer View (SCV of enkelvoudig klantoverzicht). Dit geharmoniseerde profiel verzamelt informatie van alle contactpunten, van aankopen tot support tickets en websitebezoeken, en brengt het samen op één centrale locatie. Met dit holistische overzicht verkrijg je waardevolle inzichten in het gedrag en de voorkeuren van klanten. Zo kun je interacties afstemmen op individuele klanten, vooruitlopen op behoeften en uiteindelijk een sterkere relatie opbouwen.

Waarom Gamma?

Gamma levert al meer dan 20 jaar tools en diensten die bedrijven helpen een uitmuntende klantervaring (CX) te bieden. We hebben een portfolio met eigen producten en producten van vooraanstaande leveranciers die bedrijven helpen op een doeltreffende manier contact te leggen, samen te werken, te communiceren en ervaringen te bieden vanuit elke mogelijke locatie.

Onze dienstverlening behoort tot de beste op de markt. Werk je met Gamma, dan werk je met een bedrijf dat mensen centraal stelt in alles wat ze doen.

Lady sat with laptop on lap smiling

Lever een geweldige klantervaring via elk kanaal, ongeacht de grootte van je bedrijf

Producten en diensten die je kunt gebruiken om de allerbeste klantervaring te bieden.

Man on a laptop

Maak van jouw Microsoft Teams omgeving een professioneel Klant Contact Center (KCC)

ROGER365.io is een cloud contact center dat speciaal ontworpen en gecertificeerd is voor Microsoft Teams. Het ROGER365.io contact center ondersteunt bedrijven bij het maken van de volgende stap in klant contact. Wanneer een klant contact zoekt, zorgt ROGER365.io ervoor dat de juiste medewerker hem te woord staat met de juiste informatie. Ongeacht of de klant contact gezocht heeft via telefoon, webchat, WhatsApp of een social media kanaal.

Good together

Sneller en beter jouw klanten van dienst zijn met direct inzicht in klant informatie.

Bij moderne communicatie is een goede borging van het klantrelatiebeheer essentieel voor het succes van jouw organisatie. Gamma Communications koppelt jouw klantcontacten daarom direct met jouw CRM systeem. Het stelt medewerkers in staat om relaties goed te beheren, klantcontacten te registeren en de klanttevredenheid te verhogen.

Ken jij de waarde van je relaties?

purple gamma dog with man

Hoe kunnen wij jou helpen?