Contact

Storing

Er zijn momenteel geen verstoringen binnen onze platforms bekend.

Mocht u toch problemen ervaren, kunnen deze worden gemeld via:

 

Broadworks platform
(zoals Gamma Horizon, BusinessPro, of OnePro)
E: support@gammacommunications.nl
T: 088 500 5060

 

Flex platform
(zoals FlexPBX, FlexTelephony)
E: techsupport@gammacommunications.nl
T: 088 500 5060

Lady sat on ledge looking at mobile phone

Storing historie

Hier vindt u een overzicht van historische verstoringen of andere bijzonderheden over de laatste 6 maanden.
Alle meldingen in dit overzicht zijn reeds verholpen.
Actuele storingen komen hier na resolutie in te staan.

Bij verdere vragen kunt u contact opnemen via:
E: support@gammacommunications.nl
T: 088 500 5060

  • 14/04/2025 t/m 25/04/2025 - Vertragingen bij Roger365

    Tussen 12:48 en 10:15 waren er vertragingen in de koppeling tussen Roger365 en Microsoft welke kan resulteren in vertragingen binnen agent dashboard en algemene functionaliteiten.

  • 14/04/2025 - Service onderbreking Flex telefonie

    Tussen 14:45 en 15:15 waren er problemen met incorrecte status-weergave van BLF knoppen.

  • 05/04/2025 - Service onderbreking Flex telefonie

    Rond 09:00 is er een korte onderbreking geweest binnen onze dienstverlening op Flex van ±15mins. Dit heeft in sommige situaties gezorgd voor verbroken gesprekken en/of moeite met het opzetten van gesprekken. Het onderliggende probleem hierbij is binnen enkele minuten opgelost, maar mogelijk is een herstart van uw toestel nodig bij aanhoudende problemen.

  • 23/03/2025 - Algemene internetstoring

    Algemene verstoring bij verbindingen via DrayTek hardware i.c.m. verouderde firmware. Hierbij is met spoed een tussentijdse oplossing uitgerold om beveilingsrisico's te voorkomen. Hiernaast zijn routers in beheer bij Gamma Communications geupdate, en is een algemene mail met instructies uitgestuurd.

  • 20/03/2025 - Verstoring bij registraties op het Flex platform

    Verstoring buiten ons platform om bij sommige providers. Dit resulteerde in moeilijkheden met het bereiken van ons platform voor registraties van toestellen. Dit is opgelost vanuit de internet service providers waarbij dit speelde.

  • 14/03/2025 - Onderhoud bij Odido

    Gepland onderhoud plaats bij Odido vanaf 14 maart 23:59 uur tot en met zaterdag 15 maart 06:00 uur. Bepaalde systemen waren gedurende deze periode niet beschikbaar.