Contact

Lever de beste customer experience

Vereenvoudig klantbetrokkenheid en verbeter de klantervaring met de klantcontactoplossingen die zijn afgestemd op de behoeften van jouw bedrijf.

Lady with headset on in a call

Geef je klanten de ervaring die zij verdienen.

Klanten vormen het hart van elk bedrijf, ongeacht de grootte of branche. In de huidige digitale wereld zijn de eisen van de klant getransformeerd en gegroeid. Ze hebben een overvloed aan keuzes voor zich en dus zijn snelheid, gemak en kennis belangrijker dan ooit.

Maak het jouw klanten gemakkelijker om contact te leggen met je organisatie.

Gamma’s CCaaS-oplossingen voorzien je bedrijf van innovatieve cloud-based technologie, die ontworpen is om de klantervaring te verbeteren door overal en altijd verbinding te maken met je klanten.

Met producten voor alle bedrijfsgroottes, van klein tot groot en enterprise, beschikken we over een rendabele oplossing voor de behoeften van jouw bedrijf.

Waarom Gamma?

Meer dan 20 jaar ervaring

Met meer dan 20 jaar ervaring op de markt hebben we waardevolle inzichten in de beste manieren om nieuwe oplossingen te ontwikkelen en bestaande oplossingen te verbeteren, zodat we kunnen voorzien in de behoeften van onze klanten. We kiezen voor partijen die sterk investeren in R&D zodat we oplossingen van wereldklasse aanbieden, waarbij onze klanten op de eerste plaats komen.

100% Cloud

Expertise

Technologie en API’s

Voordelen van Gamma CCaaS

Schaalbaar en betrouwbaar

Gamma biedt een zeer schaalbare oplossing die kan meegroeien met je bedrijf. Het bedrijf staat erom bekend dat ze betrouwbare en hoogwaardige communicatiediensten leveren.

Rijk aan functionaliteiten

Kosteneffectief

Overal werken

Man smiling on phone

FAQs

Wat zijn CCaaS-oplossingen en hoe verbeteren ze de klantervaring?

Voor welke bedrijven zijn Gamma's CCaaS-oplossingen geschikt?

Wat maakt ons CCaaS aanbod voor het MKB uniek?

Hoe ondersteunt Gamma hybride werken en flexibiliteit voor agents?

Wat zijn de voordelen van Gamma's integratie met AI en CRM-systemen?

Hoe integreert mijn contact center binnen Microsoft Teams?

Hoe kunnen wij jou helpen?