Hogeschool Windesheim haalt meer uit Microsoft Teams
Hogeschool Windesheim maakte in nauwe samenwerking met Gamma een overstap van Skype for Business naar Microsoft Teams. Met Operator Connect biedt Gamma de mogelijkheid om bellen via Teams makkelijk te beheren en eenvoudig te ontsluiten. Optimale bereikbaarheid voor studenten wordt aanvullend gerealiseerd met het ROGER365.io omni-channel contact center.
Verbeterde ervaring voor docenten en scholieren
Leerling of student centraal stellen vraagt om inzicht. Inzicht is te vinden in het gebruik van goede CRM functionaliteit. Vaak wordt gebruik gemaakt van applicaties speciaal voor het onderwijs zoals Magister en Somtoday met gegevens over leerlingen, ouders, studenten en medewerkers. Hierdoor kan er betere en snellere dienstverlening worden geleverd.
Voor tijdsbesparing, het voorkomen van fouten en een betere beleving bij studenten en medewerkers kunnen deze applicaties samenwerken met de telefonieomgeving.
Voortgezet onderwijs beter telefonisch bereikbaar maken
Ongeveer 95 – 98% van de scholen in het Voortgezet Onderwijs heeft recht op het gebruik van Microsoft Teams en gebruikt dit veelal ook als onderdeel van het Microsoft educatie programma. Bellen in Teams beschikbaar maken is een logische vervolgstap. Samen met SLBdiensten zorgt Gamma voor een compleet aanbod: Microsoft Operator Connect voor eenvoudig beheer en snelle realisatie met ondersteuning vanuit Gamma en SLBdiensten in de vorm van training en configuratie.
CRM integratie in het onderwijs
Leerling en student centraal stellen vraagt om goede CRM-functionaliteit. Vaak wordt gebruik gemaakt van applicaties speciaal voor het onderwijs zoals Magister en Somtoday met gegevens over leerlingen, ouders, studenten en medewerkers. Hierdoor kan er betere en snellere dienstverlening worden geleverd.
Voor tijdsbesparing, het voorkomen van fouten en een betere beleving bij studenten en medewerkers kunnen deze applicaties samenwerken met de telefonieomgeving. We bespreken graag de mogelijkheden.
Veilig en betrouwbaar
Gamma is als provider volledig door Microsoft gecertificeerd om bellen via Teams mogelijk te maken. Als eerste Nederlandse provider voltooide Gamma het uitgebreide certificeringstraject en maakte Microsoft Operator Connect beschikbaar voor Nederlandse organisaties. Ook wanneer je vragen of ondersteuning nodig hebt, ben je bij Gamma aan het juiste adres en is onze helpdesk altijd bereikbaar.
Voordelen van Gamma in het onderwijs
Hoge betrouwbaarheid
In het onderwijs is goede communicatie van groot belang. Door de zeer hoge mate van betrouwbaarheid van onze systemen kiezen organisaties in het onderwijs voor Gamma. Gamma heeft een ISO-certificering en onze data is dubbel of driedubbel uitgevoerd en draait op meerdere locaties in onze datacentra in Amsterdam, Delft en Groningen. De data blijft bovendien in Nederland.
Flexibiliteit
Gamma helpt spelers in het onderwijs te innoveren door moderne tooling toe te passen. In het eigen tempo van de instelling en rekening houdend met de specifieke eisen van de doelgroep. Een universiteit heeft nu eenmaal andere wensen dan de basisschool.
24/7 Support
Onze support staat 24/7 voor jullie klaar. In het onderwijs is ICT en de betrouwbaarheid van de systemen van vitaal belang en communicatie met medewerkers binnen en buiten de organisatie moet 24/7 doorgaan.
Alles in de Cloud
Alle door Gamma geleverde applicaties zijn Cloud gebaseerd of het nu om onze telefonie oplossingen, Microsoft Teams Operator Connect, CRM integratie, CallRecording of een Contact Center gaat, Gamma levert alle oplossing vertrouwd uit de cloud. Lokaal en alle informatie veilig opgeslagen.
Tijd en kosten efficiënt
Oplossingen van Gamma helpen om de onderwijs-ICT kosten onder controle te houden en zorgen dat medewerkers in het onderwijs slimmer communiceren en efficiënter en productiever kunnen zijn. Gebruik- en beheergemak staan bij ons voorop.