Voordelen van CRM integratie in de zorg
Goede Zorg-ICT bedient drie typen stakeholders, elk met hun eigen kenmerken en behoeften. Die stakeholders zijn:
- Patiënten of cliënten
- De eigen zorgverleners en medewerkers
- Partners in de zorgketen, zoals huisartsen, specialisten, laboratoria of apothekers
Goed ingebedde CRM systemen dragen bij aan een veel efficiënter en effectiever zorgproces dankzij goed beheer van, en gemakkelijke communicatie met de afzonderlijke stakeholders.

Verbeterde patiënt en cliënt ervaring
Direct het juiste dossier bij de hand zonder onnodig vragen te stellen? Onze CRM oplossingen dragen direct bij aan de beleving van patiënten en cliënten. Zo worden zorginstellingen direct geholpen om een hogere waardering en tevredenheid te bereiken.

360-graden overzicht
Vastleggen en gemakkelijk toegankelijk maken van een 360-graden beeld van de afzonderlijke stakeholders dankzij integratie met andere ICT-zorgsystemen binnen en buiten de eigen organisatie.

Optimale communicatie
Gemakkelijke, zoveel mogelijk geautomatiseerde communicatie over meerdere kanalen, zoals telefonie, e-mail, chat en videoconferencing (telemedicine).

Security en privacy
Goed geregelde toegangsrechten zijn direct goed in te zetten om zo te voldoen aan de hoge eisen voor security en privacy in de zorg.

Veelgebruikte CRM pakketten
Maak het verschil in de zorg dankzij optimale ICT en maak gebruik van de koppelingen die Gamma biedt. We bieden de beste en meest gebruikte CRM pakketten in de zorg, zoals bijvoorbeeld:
- Medicom
- ProMedico
- MicroHIS
- OmniHIS
Wil je weten hoe CRM integratie het verschil maakt voor jouw zorginstelling? We laten je graag zien wat de voordelen zijn voor patiënten, cliënten en jouw medewerkers. In een persoonlijk gesprek vertellen we je meer.

Voordelen van Gamma in de zorg
Hoge betrouwbaarheid
In de zorg is communicatie bedrijfskritisch en vanwege onze zeer hoge mate van betrouwbaarheid van onze systemen kiezen bedrijven in de zorg dan ook voor Gamma. Gamma heeft een ISO-certificering en onze data is dubbel of driedubbel uitgevoerd. De certificering draait op meerdere locaties in onze datacentra; in Amsterdam, Delft en Groningen. De data blijft bovendien in Nederland.
Flexibiliteit
CRM pakketten en zorgapplicaties van derden kunnen gemakkelijk worden gekoppeld. Het is daarnaast mogelijk een hybride omgeving te creëren van hosted telefonie, SIP Trunk en on-premise PBX. Organisaties in de zorg kunnen gefaseerd moderniseren, bijvoorbeeld per locatie of per communicatiekanaal om de zo de continuïteit van zorg te behouden.
24/7 Support
In de zorg is betrouwbaarheid van de ICT-systemen van vitaal belang. Communicatie met medewerkers binnen en buiten de organisatie moet 24/7 doorgaan. Daarom staat ons support team elk moment van de dag voor jullie klaar.
Alles in de Cloud
Cloud computing, Software-as-a-Service en integratie zijn de belangrijke thema’s voor modernisering van de ICT in de zorg. Zorgapplicaties en CRM pakketten zijn makkelijk te koppelen. Door de koppelingen beschikken organisatie in de zorg over nog meer flexibiliteit voor zorgmedewerkers en verbeteren ze de ervaring van de patiënt
Tijd en kosten efficiënt
Tijd is geld en al helemaal in de zorg. Oplossingen van Gamma helpen om de zorg-ICT kosten onder controle te houden en zorgen dat zorgmedewerkers slimmer communiceren en daarbij efficiënter en productiever kunnen werken. Dat is allemaal nodig dankzij de hoge druk waaronder de zorg verkeerd.
Persoonlijk
Bij Gamma Communications onderscheiden we ons in onze persoonlijke aanpak. Door persoonlijk contact bieden we toegevoegde waarde door mee te denken vanuit de behoeftes van zorgorganisaties en bieden we passende oplossingen en indien nodig ook maatwerk.