Frequently Asked Questions

Like
  • Waarom verandert de naam naar Gamma Communications?

    Met de naamswijziging versterken we de merknaam en de aanwezigheid van Gamma Communications, zowel in de Benelux als in Europa en in lijn met de Europese strategie van moedermaatschappij Gamma Communications plc.

  • Wat betekent dat voor de merken gnTel en Dean One in Nederland?

    Vanaf 6 september worden de merken gnTel en Dean One vervangen door het merk Gamma Communications.

  • Wat verandert er precies?

    De merken Dean One en gnTel zullen ophouden te bestaan en beiden verder gaan als Gamma Communications. De look and feel zal wijzigen naar de opvallende Gamma Communications stijl. Daarnaast zullen URL’s van de websites en portal aangepast worden. Ook worden de emailadressen aangepast naar @gammacommunications.nl. Zie voor meer detail de volgende vragen.

  • Wat verandert er in de URL’s van de websites en portals?

    Deanone.nl en gntel.nl zullen aangepast worden naar gammacommunications.nl. De bestaande portals kunnen nog steeds worden gebruikt. Echter, in de komende periode zullen we de oude portals redirecten naar de nieuwe portals. Daarbij zal eenmalig opnieuw jouw username en paswoord worden gevraagd. Velen hebben deze gegevens opgeslagen in een paswoordmanager applicatie waardoor de gegevens zijn opgeslagen in de browser, volg dan onderstaande instructie. Mocht dat niet lukken, stuur dan een e-mail naar support@gammacommunications.nl. De wijzigingen per 6 september 2021 in de portal zijn als volgt:

    Portal naam oudURL oudPortal naam nieuwURL nieuw
    Mijn gnTelmijn.gntel.nlCustomer Portalcustomer.gammacommunications.nl
    Horizon- Product/PortalMijn.deanone.nlPBX Portalpbx.gammacommunications.nl
    Mijn Deanone FacturenMijn.deanone.nlPBX Portalpbx.gammacommunications.nl
    BusinessPro – Product/PortalBpro.deanone.nlBusiness ProBpro.gammacommunications.nl
    Compleet – Product/PortalMijn.compleet.nlPBX Portalpbx.gammacommunications.nl
    OnePro ProductMijn.onepro.nlPBX Portalpbx.gammacommunications.nl
  • Wat verandert er met de telefoonnummers?

    De telefoonnummers blijven gelijk, behalve het nummer van Go Sales. Deze zal vervallen. Wanneer je onze IVR hoort, zal deze vernieuwd zijn met de Gamma Communications berichten.

  • Ik weet mijn wachtwoord niet meer, waar kan ik deze vinden?

    Volg deze instructie om je gebruikersnaam en wachtwoord te achterhalen. Mocht dit toch niet lukken, stuur dan een email naar support@gammacommunications.nl

  • Wat verandert er in de emailadressen?

    Vanaf 6 september gaan wij gebruikmaken van de @gammacommunications.nl e-mailadressen. Dit betekent dat alle e-mails die wij versturen als afzenderadres @gammacommunications.nl bevatten.

  • Wat verandert er in mijn contractuele afspraken?

    Er wijzigt niets in de contractuele afspraken.

  • Wat verandert er op mijn factuur?

    De lay-out wijzigt naar een Gamma Communication branding en de afzender blijft tot de juridische fusie nog gnTel voor de gnTel partners en Dean One voor de Dean One partners.

    De namen van de diensten op de factuur zal wijzigen

  • Wat verandert er in de diensten?

    De diensten die je nu gebruikt kun je blijven gebruiken. Indien hier iets in wijzigt, wordt hier apart over gecommuniceerd.

    De producten blijven herkenbaar zoals je ze nu al kent, maar in de meeste gevallen wordt Gamma aan de naam toegevoegd. Legacy producten blijven hun oude naam houden.

     

    Gamma Unified Communications ​

    • Gamma Horizon​
    • Gamma FlexPBX​
    • Gamma FlexTelephony​

     

    Gamma Sip Trunk​

    • Gamma Sip Trunk

     

    Gamma Mobile​

    • @Work van T-Mobile​
    • Dean Mobile​

     

    Gamma Internet

    • Gamma Internet

     

     

  • Wat gebeurt er met mijn openstaande tickets?

    Openstaande tickets worden behandeld zoals je van ons gewend bent. Het kan wel zijn dat deeplinks naar lopende de tickets niet meer goed werken, helaas kunnen we dat niet voorkomen. Mocht je hier problemen mee ondervinden, stuur dan een email naar de betreffende afdeling.

Hoe zoek ik mijn username en wachtwoord op in mijn browser:

Omdat de URL’s van onze portals van domein veranderen, kan het zijn dat het opgeslagen wachtwoord niet meer werkt. Wanneer je het wachtwoord om in te loggen niet meer weet, kun je indien dit beschikbaar is, gebruik maken van de password reset functionaliteit en hiermee een nieuwe wachtwoord instellen. Wanneer deze optie niet beschikbaar is, kun je het wachtwoord mogelijk nog opzoeken in je browser. Volg hiervoor onderstaande instructie:

  • Opgeslagen wachtwoorden beheren in uw Google-account
    1. Ga naar google.com de wachtwoorden te bekijken die u heeft opgeslagen. Daar vindt u een lijst van accounts met opgeslagen wachtwoorden.

    2. In deze lijst zoek je naar de oude URL van de betreffende portal en selecteer je deze.
    3. Log in met je Google Account
    4. Selecteer Voorbeeld om een wachtwoord te bekijken.

     

     

     

  • Opgeslagen wachtwoorden beheren in Firefox
    1. In je firefox browser ga je naar URL: about:logins
    2. Hier kun je de opgeslagen wachtwoorden bekijken.
    3. Aan de linkerkant van het scherm zoek je naar de oude URL van de betreffende portal en selecteer je deze
    4. Klik om het wachtwoord te bekijken

     

  • Opgeslagen wachtwoorden beheren in Edge
    1. Ga naar: edge://settings/passwords in je Edge browser.

        1. Onder saves passwords, zoek je naar de oude URL van de betreffende portal.
        2. Klik vervolgens op het
        3. Vul het wachtwoord van je Microsoft account in bij de popup.
        4. Vervolgens kun je het wachtwoord bekijken.